Selamat belajar Wardina Azra di Uitm Jengka

Salam

Selamat belajar wahai Wardina Azra di Uitm Jengka dalam bidang Pra Sains selama 5 bulan dulu. Masa 5 bulan sangat singkat nanti katanya sambung di Kuala Pilah untuk ambil diploma atau degree. Suasana covid juga membuatkan keadaan menjadi sunyi dan sukar bergerak bebas seperti sebelum ini.

Dari Jengka kami bermalam di Pekan Jerantut. Malam memang tiada aktiviti. Esoknya kami makan murtabak free di sebelah jambatan di Sungai Pahang. Kedai murtabak free ini ada 2 kedai dipisahkan satu kedai ditengah antara 2 kedai tadi. Harga murtabak adalah RM13 tapi memang tebal dan sedap. Kami kembali ke Jengka untuk membawa keperluan lain tapi semenjak musim covid ini barang hanya sampai di pondok pengawal sahaja. 

Selepas selesai di Jengka kami  ke Temerloh untuk menikmati Patin Tempoyak di Raja Patin tapi tgk orang ramai beratur kami ke Gobang Maju di tengah bandar. Mungkin 2 kedai ini masa tidak kena kerana terlalu ramai kami sekeluarga makan di depan Gobang Maju yang tidak kurang hebat juga. Selesai makan kami pulang. Sekian 

bersama opah di ampang

ada karnival dinasor d Jengka


makan marrybrown di bandar

memasuki ruang Uitm Jengka

daftar pelajar siswi
kompleks Tok Gajah





situasi dalam bilik








sekitar Jengka

makan malam di kedai biasa d Jerantut
jumpa burung yang tidak boleh terbang

burung yang terlalu lemah
sarapan makan murtabakm feri di Sungai Pahang belah Jerantut





Sungai Pahang

pandangan dari drone


ye ke bakal tutup ?

ramai orang


photo pn80517_zps08rer6as.gif

0 comments:

Post a Comment